دانلود فایل پاورپوینت [پروژه تحلیلی تکیه تجریش] - کامل و جامع در 89 اسلاید قابل ویرایش ppt

https://s29.picofile.com/file/8465944226/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87_%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C_%D8%AA%DA%A9%DB%8C%D9%87_%D8%AA%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%B4.jpg

دانلود فایل پاورپوینت [پروژه تحلیلی تکیه تجریش]

دانلود فایل پروژه تحلیلی تکیه ی تجریش با کیفیت عالی با فرمت پاورپوینت و دارا بودن قابلیت ویرایش در 89 اسلاید برای شما عزیزان تهیه و تنظیم شده است. این پروژه تحلیلی شامل ارائه‌ی جامعی از تکیه تجریش، یکی از مناطق مهم شهر تهران، می‌باشد. در ادامه سرفصل هاییی از محتوای این فایل را مشاهده می کنید.

 

فایل پاورپوینت

89 اسلاید

48 مگابایت

 

دانلود فایل

 

 

 

محلّه تجریش یک منطقه در کلانشهر تهران است که به عنوان یکی از محله‌های شهر و همچنین مرکز شهرستان شمیرانات در استان تهران شناخته می‌شود. این منطقه در منطقه ۱ شهر تهران قرار دارد. میدان تجریش، به عنوان نقطه پایانی خیابان ولیعصر تهران، یکی از مناطق تجاری و پرجمعیت تهران به حساب می‌آید. بازار قدیمی، تکیه بزرگ تجریش و امامزاده صالح از جاذبه‌های دیدنی در این محله هستند.

در شمال تجریش، مناطق جعفرآباد و سعدآباد قرار دارند و در شمال غربی آن نیز محله زعفرانیه قرار داشته است.

در گذشته، در هنگام برگزاری مراسمات مذهبی، هر خانه بخشی از نذر را بر عهده می‌گرفت و در ظهر عاشورا و تاسوعا، این نذرها به محل عزاداری منتقل می‌شدند. در آن زمان، تجریشی‌ها نیز به فکر ساخت تکیه‌های دیگری برای روستایشان افتادند. حاج محمد تجریشی، یکی از رهبران روستا، زمینی در کنار بقعه مطهر امامزاده صالح داشت که برای ساخت تکیه به اهالی منطقه اجاره داده شد. هر طایفه نیز خانه‌ای برای خودشان ساختند. بعد از انقلاب، به دلیل بارش برف و باران شدید و جاذبه گردشگری تکیه، تصمیم به ساخت سقف برای تکیه گرفته شد. مساحت این تکیه حدود ۶۰۰ متر مربع بود و در سال ۱۳۱۴ به ثبت رسید.

حاج محمود، به عنوان فردی با بالاترین سطح تحصیلات، به عنوان متولی انتخاب شد و در حال حاضر همچنان با پسرش در این مکان فعالیت می‌کند. در سال ۱۳۶۶، به دنبال سیلابی که در تجریش رخ داد و خسارات زیادی به ساکنین، به ویژه تکیه تجریش وارد آورد، مردم محلی با همکاری میراث فرهنگی، تکیه را بلافاصله تعمیر و نگهداری کردند.

 

فهرست مطالب :

مقدمه

تاریخچه مکان

ویژگی‌های اجتماعی

موقعیت جغرافیایی

سایت پلان

دسترسی‌های اصلی و فرعی

شاخص‌ها

نقشه پهنه‌بندی

نقشه‌معابر منطقه‌1

نقشه‌نواحی و محلات

نقشه‌بافت فرسوده

عملکرد‌های اطراف

مرزبندی

ورودی‌های بازار

پلان‌های تکیه

برش‌های تکیه

سه‌بعدی فضای تکیه

ورودی‌های تکیه

کاربری تکیه

الگوهای رفتاری

کارکردها و مشاغل موجود

بررسی ماتریس سازگاری

بررسی و تحلیل خوانایی فضا

محوریت کوچه‌بازار

محوریت تکیه

فضای حرکت و سکون

کف‌سازی تکیه و بازار

بررسی مبلمان‌شهری

بررسی فضاهای نورگیری

بررسی نحوه تهویه فضا

بررسی ریتم

تخته تکیه

مصالح دیوار

مصاح پنجره

مصالح به‌کار رفته در تزئینات

تحلیل خط آسمان

خط ترکیب

عناصر الحاقی به سقف و کف و دیوار‌ها

انتقادات

نظرات مردم و بازاریان از تکیه تجریش

 

دانلود فایل

 

 

 

در این پروژه، ما با دقت و با بهره‌گیری از منابع معتبر، به تحلیل و بررسی جزئیات و مشخصات تکیه تجریش می‌پردازیم. با استفاده از فهرست مطالب جامع و کامل، شما با اهمیت ویژگی‌های اجتماعی، تاریخچه مکان، موقعیت جغرافیایی، سایت پلان، دسترسی‌های اصلی و فرعی، شاخص‌ها و سایر جنبه‌های این منطقه آشنا خواهید شد.

 

این پروژه تحلیلی در قالب 89 اسلاید آماده شده است، هر یک از اسلایدها با دقت بالا طراحی شده و به صورت قابل ویرایش ارائه می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید با تغییرات و اصلاحات مورد نیاز خود، از این پروژه بهره‌برداری کنید.

 

دانلود فایل پروژه تحلیلی تکیه تجریش با بهترین کیفیت، یک فرصت عالی برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و جامع در مورد این منطقه محبوب است. با داشتن این پروژه، شما می‌توانید به راحتی به دنیای تکیه تجریش و جنبه‌های مختلف آن وارد شوید و از این اطلاعات در پروژه‌ها، مطالعات و تحقیقات خود بهره‌برداری کنید."

 

 

 

 

 

فایل های مرتبط برای شما:

دانلود پاورپوینت روش های تحقیق در معماری - با فرمت ppt - معماری لیندا گروت/ ترجمه دکتر عینی فر- 🏙 قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

تکیه تجریش،رستوران تکیه تجریش،تعزیه در تکیه تجریش،مراسم تکیه تجریش،جگرکی تکیه تجریش،عزاداری تکیه تجریش،تهیه غذای تکیه تجریش،تعزیه خوانی تکیه تجریش،محرم تکیه تجریش،بازار و تکیه تجریش،معماری تکیه تجریش،تکیه اعظم تجریش،ادرس تکیه تجریش،تکیه تجریش،تجریش تهران،تجریش،خیابان تجریش،تکیه بزرگ تجریش،تکیه بزرگ تجریش در تهران،آدرس تکیه بزرگ تجریش،تکیه بزرگ بازار تجریش،عکس های تکیه بزرگ تجریش،تکیه بالای تجریش،تکیه تجریش پروژه،تکیه پایین تجریش،تکیه تجریش ویکی پدیا،پاورپوینت تکیه تجریش،تکیه تجریش تهران،تکیه تاریخی تجریش،تکیه تجریش در تهران،تکیه،تکیه تجریش در محرم،خبر تکیه تجریش،میدان تجریش،تکیه در تجریش،زرکشان،سابقه تکیه تجریش،قیطریه،تکیه تجریش کجاست،تکیه گاه تجریش،تکیه تجریش محرم،تکیه تجریش مقاله،تکیه میدان تجریش،معمار تکیه تجریش،مسجد تکیه تجریش،مترو تجریش،نقشه تکیه تجریش،تجریش ناتمام،تکیه نیاوران،ورودی تکیه تجریش،تیکه های تجریش،هیئت تکیه تجریش،،

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020