نمونه سوالات [انباردار] رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش تستی با جواب - pdf

https://s31.picofile.com/file/8473458626/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87_%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA_%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

نمونه سوالات [انباردار] رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش تستی با جواب - pdf

 

شامل:

190 سوال تستی و تشریحی انبارداری + پاسخنامه

+ 100 سوال تستی اصل سوالات انبارداری

+ جزوه آموزشی انبارداری در 200 صفحه

+ استاندارد مهارت و آموزش شغل انبارداری

 

دانلود فایل

 

 

 

 

نمونه سوالات انبارداری در شاخه امور مالی و بازرگانی زیر مجموعه گروه خدمات فنی و حرفه ای / کارودانش کشور"، یک گزینه عالی است که به دانشجویان، کاردانشی‌ها، و متقاضیان آزمون‌های ادواری و مربیان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود. این مجموعه شامل نمونه سوالات دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای، آزمون آنلاین و آزمون ادواری می‌باشد.

 

انبارداری به عنوان یکی از حوزه‌های امور مالی و بازرگانی، شامل مجموعه‌ای از شایستگی‌ها و مهارت‌های اساسی مانند طبقه‌بندی انبار، تهیه و تامین موجودی، نگهداری کالا در انبار، کنترل کیفی و کمی موجودی، خروج و صدور کالا از انبار، تحویل موقت، رسید مستقیم کالا و کالای امانی، و انجام عملیات مربوط به جریان ورود و خروج کالا می‌باشد. این شغل به همراه کارپردازان و کارمندان امور خرید داخلی هماهنگی دارد.

 

برای دریافت مدرک معتبر در زمینه انبارداری، علاوه بر گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای، شما باید در آزمون مربوطه نیز موفق باشید. نمونه سوالات انبارداری فنی حرفه‌ای می‌تواند به عنوان یک منبع معتبر برای آشنایی با آزمون و افزایش آمادگی برای شرکت در آزمون‌های فنی حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

 

این نمونه سوالات "آزمون انبارداری در شاخه امور مالی و بازرگانی" حاوی پرتکرارترین سوالات امتحان فنی و حرفه‌ای در چند سال اخیر می‌باشد. امیدواریم با ارائه این بسته، به ارتقای سطح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور کمک کرده و در توسعه این حوزه مؤثر باشیم.

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود خلاصه کتاب حقوق تجارت 3 (برات، سفته، قبض انبار) - ربیعا اسکینی - حقوق پیام نور - pdf

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020