دانلود پاورپوینت درس اصول و روش تحقیق 1 | 259 اسلاید ppt

https://s31.picofile.com/file/8473577684/%D8%AC%D8%B2%D9%88%D9%87_%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA_%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84_%D9%88_%D8%B1%D9%88%D8%B4_%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82_1.jpg

دانلود پاورپوینت درس اصول و روش تحقیق 1 | 259 اسلاید  ppt

فهرست مطالب پاورپوینت:
background
Formulating Research Questions
Areas of Research in Language Education
The Research Question
Review of Literature
Characteristics of a variable
HISTORICAL METHOD OF RESEARCH
DESCRIPTIVE METHOD OF RESEARCH
EXPERIMENTAL METHOD OF RESEARCH

 

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

این پاورپوینت با موضوع "اصول و روش‌های تحقیق"، با تأکید بر آموزش زبان، حاوی 259 اسلاید با زبان انگلیسی است که به‌صورت کامل و دقیق به مباحث مختلف این حوزه پرداخته است. در ادامه، به معرفی و توضیح محتوای هر بخش از این پاورپوینت می‌پردازیم:

 

Background:

در این بخش، به معرفی کلی موضوع "اصول و روش‌های تحقیق" پرداخته شده است. مطالب این بخش شامل تعریف اصول اولیه تحقیق، اهمیت تحقیق در زمینه آموزش زبان و اهداف کلی این پاورپوینت می‌باشد.

Formulating Research Questions:

در این قسمت، روش‌های فرمول‌بندی سوالات تحقیق و اهمیت آن در فرایند تحقیق بررسی می‌شود. علاوه بر این، نکات و موارد قابل توجه در فرمول‌بندی سوالات تحقیق نیز بررسی می‌شوند.

Areas of Research in Language Education:

در این بخش، به معرفی و بررسی مناطق و حوزه‌های تحقیق در زمینه آموزش زبان پرداخته می‌شود. این قسمت شامل موضوعات مختلفی مانند تحقیقات در حوزه یادگیری زبان دوم، تحقیقات در حوزه آموزش زبان به کودکان و تحقیقات در حوزه آموزش زبان با استفاده از فناوری‌های نوین می‌باشد.

The Research Question:

این قسمت به توضیح در مورد اهمیت و نحوه تعیین سوالات تحقیق می‌پردازد. همچنین، به بررسی نحوه انتخاب سوالات تحقیق و ارتباط آن‌ها با هدف کلی تحقیق می‌پردازد.

Review of Literature:

در این قسمت، به معرفی و بررسی مرور ادبیات مرتبط با موضوع تحقیق پرداخته می‌شود. مطالب این بخش شامل نحوه انجام مرور ادبیات، منابع معتبر برای مرور ادبیات و اهمیت مرور ادبیات در فرایند تحقیق می‌باشد.

Characteristics of a Variable:

این قسمت به بررسی و توضیح ویژگی‌های یک متغیر در تحقیق می‌پردازد. مواردی مانند تعریف متغیر، انواع متغیرها و نحوه اندازه‌گیری متغیرها در تحقیقات بررسی می‌شوند.

Historical Method of Research:

در این بخش، به توضیح و بررسی روش تحقیق تاریخی پرداخته می‌شود. این قسمت شامل مفهوم روش تحقیق تاریخی، مراحل انجام تحقیق تاریخی و مواردی مانند اهمیت تحقیق تاریخی در تحقیقات اجتماعی می‌باشد.

Descriptive Method of Research:

این بخش به توضیح و بررسی روش تحقیق توصیفی می‌پردازد. در این قسمت، مفهوم روش تحقیق توصیفی، نحوه انجام تحقیق توصیفی و مواردی مانند اهمیت تحقیق توصیفی در تحقیقات علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

Experimental Method of Research:

این بخش به توضیح و بررسی اصول و روش تحقیق 1  آزمایشی می‌پردازد. در این قسمت، مفهوم روش تحقیق آزمایشی، مراحل انجام تحقیق آزمایشی و مواردی مانند اهمیت تحقیق آزمایشی در تحقیقات علمی بررسی می‌شوند.

 

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود پاورپوینت درس (اصول و روش تحقیق 2) | 198 اسلاید ppt

دانلود جزوه خلاصه کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی - علی دلاور- پیام نور - pdf

دانلود جزوه خلاصه روش تحقیق در علوم انسانی - حافظ نیا - به همراه 7 دوره نمونه سوال 1223255 با پاسخنامه - pdf

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020