دانلود نمونه گزارش کارورزی 1 - علوم تربیتی | مدرسه ابتدایی (دبستان)

نمونه گزارش کارورزی 1 مدرسه دبستان ابتدایی- علوم تربیتی

دنلود نمونه گزارش کارورزی 1  علوم تربیتی مدرسه ابتدایی

این فایل با فرمت ورد و تعداد 53 صفحه قابل ویرایش ارائه می‌شود و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای نگارش گزارش‌های کارورزی در مدارس ابتدایی استفاده شود. محتوای این گزارش با دقت و توجه به جزئیات، تجربیات و مشاهدات کارورزی را به طور کامل پوشش می‌دهد و به دانشجویان کمک می‌کند تا با فرآیند نگارش و تنظیم گزارش‌های کارورزی آشنا شوند و آن‌ها را به بهترین نحو ارائه دهند

 

دانلود فایل

 

 

فهرست کلی این گزارش کارورزی:

مقدمه

گزارش روایی روز اول

گزارش فیزیکی

گزارش سازمانی

گزارش عاطفی

گزارش آموزشی

گزارش پایانی

نتیجه گیری

فهرست منابع و مآخذ

 

 

 

 

فهرست جزئیات این گزارش کار:

مقدمه / گزارش روایی روز اول / گزارش فیزیکی / مقدمه / مشخصات ساختمان  / کروکی مدرسه / وضعیت مکان آموزشگاه  / ﻓﻀﺎ و ﺣﯿﺎط ﻣﺪرﺳﻪ / سرویس های بهداشتی  / آب خوری  / ساختمان و سالن آموزشی مدرسه / اتاق مدیریت  / دفتر معلمان / آبدارخانه / نمازخانه / کلاس های درس / مسئولین مدرسه / گزارش سازمانی / مقدمه / کادر اجرایی و آموزشی / چارت سازمانی / کادر اجرایی / الف) مدیر  / وظایف مدیر به شرح زیر است / برخی از ویژگی های مدیران در دوره ابتدایی  / ب) معاون آموزشی / ج) معاون اجرایی / د) معاون پرورشی / و) خدمت گذار /   کادر آموزشی  / آموزگاران / شرح وظایف مربی بهداشت / شرح وظایف مربی تربیت بدنی / برخی ویژگی های  معلمان در دوره ابتدایی / شوراها و انجمن ها / دفاتر / دفاتر موجود  / کاربرد هر یک از دفاتر / 1.دفتر اموال / 2.دفتر ارسال و مراسلات / 3.دفتر اندیکاتور / 4.دفتر اخذ رسید مدارک   / 5.دفتر ثبت آزمایشات / 6.دفتر نظارت و راهنمایی در مدارس / 7.دفتر ثبت مشخصات همکاران / 8.دفتر حضور و غیاب همکاران / 9.دفتر صورت جلسه شورای معلمان / 10.دفتر آمار / 11.دفتر حضور و غیاب دانش آموزان   / 12.دفتر ثبت صورت جلسات شورای دانش آموزی / گزارش عاطفی / مقدمه / بخش اول : روابط موجود در چارچوب کلاس   / الف ) روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان  / ب ) روابط عاطفی میان دانش آموزان  / ج) تبیین علمی روابط موجود در چارچوب کلاس  / اصول برقراری روابط حسنه بین معلم و دانش آموزان  / ویژگی های دانش آموز در دوره ابتدایی  / رشد جسمانی  / معقول تر شدن پیوندهای عاطفی  / تغییر شکل مشاهدات  / نقش معلم در ارتباط با دانش آموزان  / بخش دوم : روابط موجود بین مدیر ، معلمان و کارکنان و خانواده ها   / الف) روابط متقابل مدیر با سایرین  / روابط مدیر با اولیا / روابط مدیر با کارکنان و معلمان  / ب) روابط متقابل معلمان با یکدیگر / ج) روابط متقابل کارکنان با یکدیگر  / د) روابط مدیر و معاونان با دانش آموزان  / اصول مهم درایجاد روابط حسنه از سوی مدیر مدرسه  / راه ایجاد رابطه حسنه با اولیا / گزارش آموزشی  / گزارش تدریس چرخه ی آب علوم ، پایه اول دبستان  / طرح درس مذکور به شرح زیر می باشد  / عنوان / نام معلم  / نام درس / پایه/مقطع  / صفحه / تعدادفراگیران / هدف کلی / اهداف جزئی  / اهداف رفتاری / در جریان تدریس از دانش اموزان انتظار می رود  / اهداف رفتار ورودی  / روش های تدریس / رسانه ها ی آموزشی  / فعالیت یادگیری  / مراحل تدریس / الف) آمادگی  / ب) آماده سازی  / سپس از درس قبل سوال می پرسیم  / ج) ایجاد انگیزه و ارائه درس / خلاصه و جمع بندی  / شعر بدین مضمون است  / ارزشیابی پایانی / تعیین تکلیف  / بازخورد از چهره های دانش آموزان کلاس حین تدریس  / بازخورد و نقد معلم راهنما / ایشان در رابطه با تدریس بنده فرمودند  / گزارش پایانی / جدول کدگذاری / نتیجه گیری  / فهرست منابع و مآخذ /

 

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود خلاصه منبع درس جامعه شناسی آموزش و پرورش - علی علاقه بند - علوم تربیتی پیام نور - pdf

دانلود آرشیو نمونه سوالات کتاب مدیریت کلاس- 10 دوره به همراه پاسخنامه- علوم تربیتی پیام نور -pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن درویش - علوم تربیتی - pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب کلیات فلسفه - اصغر دادبه - علوم تربیتی پیام نور pdf به همراه 20 دوره نمونه سوال

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020